poniedziałek, 5 stycznia 2015

Kiedy jeden słabnie, drugi musi stać się silniejszy.

#2

Jest niewiele takich ludzi, którzy sprawiają, że mój świat jest pełen szczęścia, uśmiechu i nic nie może mnie złamać. Taką osobą jest jeden z moich ulubionych skoczków: Andreas Wank. Andi obecnie jest bez formy, co mnie trochę martwi. Moja lista porad dla Niego jest taka:

Musi głęboko wierzyć w to, że pokona kryzys i wróci do dobrej dyspozycji.
Musi pamiętać o tym, że robi co może.
Musi zapomnieć o popełnionych gafach tak szybko, jak  tylko potrafi.
Musi pamiętać o tym, żeby każdy nowy dzień rozpoczynać bez zmartwień, w dobrym nastroju.
Musi pamiętać o tym, by nie przejmować się bzdurami z przeszłości.
Musi przypomnieć sobie najpiękniejsze chwile np. zdobycie złotego medalu w drużynie na IO w Soczi.
Musi wrócić na skocznie i udowodnić wszystkim, że nie jest byle jakim skoczkiem

Trochę mi smutno, bo może jego zła dyspozycja spowodowana jest brakiem Andreasa Wellingera. Jak wiadomo Wanki i Welli są przyjaciółmi. Kryzysy zazwyczaj pokonują razem, wspierają się, razem się cieszą.

Dziś rozmawiałam z Wankim.
Co powiedział? 
-Teraz trenuję w domu. Jest dużo lepiej niż ostatnio. Wkrótce wrócę. Mam nadzieję, że u Ciebie też jest w porządku.
Żeby poprawić mu humor powiedziałam mu, że czekam na PŚ w Polsce, że uwielbiam cały niemiecki team, że są wspaniali, że  kibicowałam im na IO w Soczi i gdy wygrali to się popłakałam. Zapytałam również o to czy to był najpiękniejszy dzień w jego życiu i co czuł. Co odpowiedział mi Andi?
-Tak, to był bardzo szczególny moment w moim życiu, ale moje życie jako sportowca toczy się dalej. Tutaj jest jeszcze wiele do osiągnięcia. Teraz nie jestem w bardzo dobrej formie więc widzimy, że medal to nie wszystko. Będę walczył, by wrócić w lepszym stanie.

Jutro kończy się TCS. ;c

_________________________________________________________
NIE SZTUKĄ JEST PRZEJŚĆ PRZEZ ŻYCIE, GDY WSZYSTKO CI SPRZYJA. SZTUKĄ JEST IŚĆ PRZEZ ŻYCIE I NIE UGIĄĆ SIĘ NAWET JEŚLI CIĄGLE JEST POD WIATR.
_________________________________________________________

Andreas Wank LGP 2014 fot. Ja

2 komentarze:

  1. Można się popłakać jak to się czyta :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie to napisałaś, mam nadzieję ze jego forma będzie lepsza na tyle, że zobaczymy go w MŚ w Falun :)

    Obserwujemy?, jestem z tt tez :)

    http://us-life-us-photos.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń